إضغط لتفاصيل الإعلانات

Page 1 of 31 12311 ... LastLast
Results 1 to 15 of 458
Share

Default ل مهندسين الشركة المصريه للاتصالات مع إعلان المصرية للاتصالات

بعد سلاام الله

كنت عاوز اى مهندس يعمل بالشركه المصريه للاتصالات ضرورى جداااااااا
    وبسرعه
    ارجوك كلمنى على ؛؛؛؛؛؛؛؛@yahoo.com
    او ((((((((((((((@hotmail.com

ياريت بسرعه -كنت عاوز اعرف الامتحان فيهااا بيكون ازاى وايه الاسئله --لان ف ناس يهمونى جدااا عندهم امتحان ومش عارفين يعملوا ايه ؟؟؟؟؟؟؟

2. Facebook Comments - تعليقـك على الفيس بوك يسعدنا ويطور مجهوداتنـا

3. Forum Ads:

4. Forum Ads:

اضفط هنا لمعرفة تفاصيل الإعلانات بالموقع

5. Forum Ads:

-->

Default ل مهندسين الشركة المصريه للاتصالات

السلام عليكم
    انا اعمل فى الشركة المصرية منذ اكثر من سنتين و بخصوص الامتحانات فهى 3 امتحانات
    1- فى اللغة الانكليزية( سهل الى حد كبير)
    2- فى الtransmition( E1s, telephones exchang .....)
    3- فى ال IQ (متوسط)
    هذا كل ما اتذكرة

Cairo, Al Qahirah, Egypt, 115351105145884, Cairo, Egypt
    Blog Entries
    1

8. Forum Ads:

يا جماعه ارجوكم رد كمان --حد يقولى بالتفصيل ايه اللى حصل --والاسئله ارجوكم --لان اللى هيعمل الامتحان بعيد عن التخصص من فتره وعاوزين نعرف النفاصيل -واجراأأأت التعين وعملت ايه واالورق اللى انطلب منكم وكده ارجوكم افيدونااااااااااااااااااااااا

لو سمحتى م /مروه حامد --ممكن اتكلم معاك بالتفصيل --اكتر من كده --ممكن تساعدين
    ************@yahoo.com
    Last edited by Mohamed Fouad; 24-02-2008 at 01:33 AM. Reason: ممنوع منعا باتا وضع اى ايميل ويمكنك طلب المساعدة بالموضوع ذاتة

11. Forum Ads:

Blog Entries
    4

كوسة كوسة كوسةكوسةكوسةكوسةكوسةكوسةكوسةكوسةكوسةكوسة

من مواضيع eng1984 :

Blog Entries
    4

Unhappy

معلش بس انا كنت عايز اقدم نصيحه للناس فاللى عايز يسمعها يبقى خير و اللى مش عايز براحته بس هى ناتجه من غلطه غلطتها زماااااااااااان و غيرى كتيييييييير و ممكن تسالوا و هتسمعوا قريب و تتاكدوا ان كلامى مش كدب و لا بكدب على اى حد و هى :

ان اكبر مقلب فى مصر كلها و اللى الناس كلها مخدوعه فيها هى الشركه المصريه للاتصالات بس مش هقول اكتر من كده و بكره تعرفوا و على فكرة احنا عاملين اضراب يوم الاحد اللى جاى فى الشركه و اللى عايز صورة المنشور بتاع الاضراب ممكن يبعتلى على ايميلى و ابعتهوله و على فكرة يبقى حرام على اى حد يكون شغال فى اى شركه محترمه و يسيبها و يمشى و يروح المصريه على 1200 جنيه بدايه تعيين و يشتغل شغل عاد جدا مالوش دعوه بالهندسه الا فى قطاعات معينه و اللى مصمم ممكن يسالنى و افيده باللى عايزه فى الامتحان بمستقبل الشركه او بالقطاعات الكويسه.

م./ محمد
    *****@yahoo.com
    transmission engineer
    الشركه المهلبيه للاتصالات
    Last edited by ah_khairy; 23-06-2008 at 09:10 PM.

Cairo, Al Qahirah, Egypt, 115351105145884, Cairo, Egypt
    Blog Entries
    1

Quote Originally Posted by wadlazizgedn View Post
    معلش بس انا كنت عايز اقدم نصيحه للناس فاللى عايز يسمعها يبقى خير و اللى مش عايز براحته بس هى ناتجه من غلطه غلطتها زماااااااااااان و غيرى كتيييييييير و ممكن تسالوا و هتسمعوا قريب و تتاكدوا ان كلامى مش كدب و لا بكدب على اى حد و هى :

ان اكبر مقلب فى مصر كلها و اللى الناس كلها مخدوعه فيها هى الشركه المصريه للاتصالات بس مش هقول اكتر من كده و بكره تعرفوا و على فكرة احنا عاملين اضراب يوم الاحد اللى جاى فى الشركه و اللى عايز صورة المنشور بتاع الاضراب ممكن يبعتلى على ايميلى و ابعتهوله و على فكرة يبقى حرام على اى حد يكون شغال فى اى شركه محترمه و يسيبها و يمشى و يروح المصريه على 1200 جنيه بدايه تعيين و يشتغل شغل عاد جدا مالوش دعوه بالهندسه الا فى قطاعات معينه و اللى مصمم ممكن يسالنى و افيده باللى عايزه فى الامتحان بمستقبل الشركه او بالقطاعات الكويسه.

م./ محمد
    ******@yahoo.com
    transmission engineer
    الشركه المهلبيه للاتصالات

فعلا عندك حق يا بشمهندس انا من حوالى 3 سنين كان فى اعلان و قدمت فيه مع امه لا اله الا الله و عملت 3 امتحانات و انترفيو جماعى غريب معرفش اساسا بيختاروا على اساس ايه و فى الأخر طبعا الكوسه اشتغلت و طلعت النتيجه و الحمد لله طلعت فى الوايتينج ليست و زعلت لكن الحمد لله الواحد ساعات مبيعرفش الخير فين و دلوقتى من خلال تعاملى مع الشركه فعلا النظام هناك روتينى جدا و فعلا لو روحت هناك مكنتش حستفيد خالص و طبعا قررت انى مش حقدم فى الأعلان اللى عاملاه الشركه لأسباب كتير احدها المرتب انى صعب انى اشتغل بمرتب اقل !!! و طبعا خبره مفيش يعنى مش حستفيد حاجه اطلاقا و عموما ربنا يوفق الجميع.

Blog Entries
    4

يا جماعة بشكل عام شغل الحكومة مرتباته ضعيفة جدا ......
    وبالتأكيد الروتين فى القطاع العام والخاص لكنه فى العام اكثر ملل و يتخللة نوع من قفل الدماغ و قطعة القماش على العين
    الكل معصوب العينين و بيمشى وخلالالاص مش فاهم هو ماشى بيعمل ايه ولا ليه!

Blog Entries
    4

ياجماعاه معلش كنت عايزه استفيد من خبرتكم بعد الكلام الى قريته والى انتوا كاتبينه عن المصريه انا الوقتى خريجه 2007 جامعه القاهره قسم اتصالات
    ومقيمه فى دمياط ومافيش هنا اصلا شركات قدرت اققدم فيها وحتى لو فيها اكيد هاتبقى طالبه خبرات كتيير وكورسات كتييره وانا لسه متخرجه جديده ولا عندى خبره ولا معايا كورسات خارجيه عن اى حاجه ياريت تقولولى رايكم اققدم طيب ولا لاه ولا ايه
    ؟
    وبعدين لو قدمت ياريت حد يقولى معلومات دقيقه شويه وتفصيليه عن طبيعه الامتحانات ومدى التفاصيل فيها فى واحده قالتلى انها بتكون لغه وحاجات تانيه فى التخصص الى انتى مقدمه فيه بس ياريت لو حد عنده تفاصيل اكتر
    وياريت تقولولى ايه المقصود من الكوسه ؟
    حد قرايبك فى الشركه ولا الى عامل الامتحان نفسمه قريبك ولا حد موصى عليك بعد الامتحان ولا ايه بالظبط

يمكن الواحد يدور طيب على كوسه يقدمها مع الامتحان
    شكرا مقدما وياريت تفيدونى

معلش ياجماعه محدش عارف هو الامتحان ده اساسا هايبقى على امته ياريت لو حد يعرف يبلغنى ضرورى جدا ولو حد قدم وعرف معاد الامتحان يبقى يبلغنا وهل كل الاقسام وكل المحافظات هاتمتحن فى يوم واحد ولا ايه

ايه ياباشمهندسين انتوا فين محدش بيردد علينا ويفيدنا اكتر ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييه علشان المصريه للاتصالاااااااااااااااااات
    شكرا