إضغط لتفاصيل الإعلانات

Results 1 to 7 of 7
Share

Angry زهقت وقرفت واتخنقت

قالت اسرائيل من حوالي اربعة ايام انه ليس القصد ان تقتل اطفالاً ونساءً ولكن هدفها هوه حماس
    وبالأمس ضربو مدارس للأطفال فلهم العذر في ذلك فلعل الأطفال كانو يقومون بعمل حزب صغير نابع من حركة حماس فأرادت اسرائيل القضاء عليه من قبل ان يولد.وقد صرح مصدر امني مسؤول ان الاطفال في المدارس بدأو يستعدون لخوض الحرب مع اسرائيل فزودوا انفسهم بمسدسات الماء والبلالين المسيلة للهليوم والشبابشب البلاستيك

الله يلعن ابو اليهود الله يلعن ابو كل من يناصرهم الله يلعن ابو ال.... اللي ساكتين وقاعدين يتفرجوا دم الاطفال دول في رقاب الحكام العرب اللي كل واحد فيهم قاعد جوة قصره وعمال يقول نحن ندين ونشجب وبعدين يتغطى وينام.

يعني خلاص الواحد طفح الكيل منه انا بقيت مش عارف التصرف الصح يكون ازاي؟ يعني اروح ارمي نفسي قدام معبر رفح

حد يا جماعة يقولي امسك ايه واحدفه في وش مين؟في وش اليهود والا الحكام العرب والا الفلسطينين اللي متقسمين احزاب في وقت متنفعش فيه القسمة والفرقة يعني انا زهقت وقرفت واتخنقت من ناس مصلحتها السلطة والكرسي اللي هما عارفين ومتأكدين ان عمره ما دام لحد وبيضحوا بدماء وارواح.بيقبلوا ان طفل يموت وزوجة تترمل وابن يتيتم وأم تندب علشان كرسي اللي يا رب يا رب تكتر فيه الخوازيق انشاء الله علشان محدش يعرف يقعد عليه.

انا عايز بس حد يقولي ممكن انفجر في وش مين علشان انا مبقتش طايق واتفقعت وزهقت وقرفت واتخنقت

Last edited by Mr.Mosty; 07-01-2009 at 08:57 AM.

2. Facebook Comments - تعليقـك على الفيس بوك يسعدنا ويطور مجهوداتنـا

3. Forum Ads:

4. Forum Ads:

اضفط هنا لمعرفة تفاصيل الإعلانات بالموقع

5. Forum Ads:

-->

Cairo, Al Qahirah, Egypt, 115351105145884, Cairo, Egypt
    Blog Entries
    1

8. Forum Ads:

حسبنا الله ونعم الوكيل فى اليهود والحكام العرب الساكتين وفى الصمت الغريب فى وقت مش نافع فيه السكوت والله فعلا احسن تعبير ان الواحد قرف واتخنق

11. Forum Ads:

Blog Entries
    4

ان شاء الله موعدهم لقريب!
    ربنا ينصرنا ويقوى شوكتنا و يهدنا و ان شاء الله الملائكة تحارب مع المقاومة و حسبى الله و نعم الوكيل!
    وأقول ان مش القادة العرب بس اللى متخاذلين وللاسف ارى الكثير عندهم البرود الغير طبيعى وكانه لا يحدث شئ وكثير كالنعام ويدفس رأسة فى الرمل حتى لا يرى الحقيقة وما يحدث!

Tags for this Thread